Teslimat

Paket Teslimatı

Satın alınan ürün ödeme tipine göre;

Çevrimiçi ödeme (Kredi ve Banka kartı) yöntemiyle satın alınan ürünler çalışma günleri içerisinde Standart gönderi süresi olan 3-5 gün süresinde kargo veya taşıyıcılara iletilir. Bu süre ürünün depomuzdan çıkış süresidir, Kargo firmalarından kaynaklanan gecikmelerden firmamız sorumlu tutulamaz, firmanız hizmet kalitesi artırma prensibiyle Kargo-Müşteri arasındaki iletişimi sağlayarak kolay ulaşım için uygun tüm yolları dener.

Havale yöntemiyle yapılan alışverişlerde ödemenin hesaplarımıza aktarılmasını müteakip 1-3 iş günü içinde kargoya iletilir. Satın alınan ürün müşterinin verdiği bilgiler doğrultusunda Adrese teslim edilir, Müşterinin adreste bulunamaması durumunda 1-2 gün sonra yeniden adrese gidilir, bu uygulamadan sonra müşteriye ulaşılamaması durumunda paket KARGO ŞUBESİ/MERKEZİ’ne aktararak müşteriye iletişim kanallarından bilgi verilir.

Bu süreçten sonra paket ŞUBE/MERKEZ’den müşteri tarafından teslim alınır, müşteri adrese teslim talep etmesi durumunda KARGO firması ücret talep etme hakkını saklı tutar ve bu ücret müşteri tarafından karşılanır.

Kargom hangi firma tarafından taşınıyor?
Online Mağazamızdan yaptığınız alışverişlerde KARGO Firması Müşterilerimizin tercihine sunulmaktadır. Kalitesine Güvenilen Ülkemiz ve Dünyanın Önde gelen taşıyıcıları ile çalışmaktayız.

Resmi tatillerde teslimat yapıyor musunuz?
Resmi tatil günlerinde normal şartlarda teslimat yapılmamaktadır. Ancak tatil günleri öncesinde teslimat aşamasında olan paketler kargo firmaları tarafından teslim edilebilmektedir. Bu durum Tüm ülkeler için geçerli olmayabilir. Bu durumu tercih ettiğiniz kargo firmasından öğrenebilirsiniz

Kargom nerede?
Kargonuz, satın alma işlemlerinin tamamlanmasının ardından paketleme sürecini takip eder, tüm bu işlemler tamamlandıktan sonra tercih ettiğiniz kargo firmasına ulaşır ve size SMS ve E-posta olarak bir takip numarası veya bir bağlantı gönderilir. Paketin tüm aşamalarını buradan takip edebilirsiniz, daha fazla bilgi edinmek isterseniz Canlı Destek, Telefon, Whatsapp veya İletişim menüsünü kullanarak yardım talep edebilirsiniz.

Paket hasarlı geldi ise ne yapmalıyım?
Paketlerinizi teslim almadan önce mutlaka kontrol ediniz, Hasarlı veya açılmış paketleri teslim almayıp Kargo Görevlisine durumu özetleyen tutanak hazırlatınız. Bu ve benzeri durumları bize mutlaka bildiriniz.

İade ettiğim ürünün Kargo ücretini ödeyecek miyim?
Satın aldığınız ürünü 15 günden önce iade etmeniz durumunda ve anlaşmalı olduğumuz Kargo firmasını tercih ettiğinizde ilave kargo ücreti ödemezsiniz. Anlaşmalı ücretten gönderim sağlarsınız. Kargo iadenizi karşı ödemeli “SATICI” olarak göndermeniz durumundan ücret iadesinden Gidiş ücreti ve ve dönüş ücreti kesilir.

Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim ?
Yönlendirme menülerinden “HESABIM” kısmına tıklayarak daha önce oluşturduğunuz (misafir girişleri hariç) kullanıcı bilgileriniz ile giriş yapın. “Adreslerim” bölümünden değişiklik yapabilirsiniz. Üyelik yapmadan alışveriş yaptıysanız “iletişim” bölümünden veya canlı destek aracılığıyla değişiklik talep edebilirsiniz. Tüm bu işlemlerin yapılması siparişinizin teslimatta olmadığı durumlar için geçerlidir. Eğer Paket kargoya verilmiş ve teslimat aşamasında ise değişiklik yapılamaz. Bu durumu Kargo firmasına Size iletilen izleme koduyla yapmalısınız.

Ücretsiz değişim yapıyor musunuz?
Ürün seçimleriniz de Beden tablosunu mutlaka kontrol ediniz ve ölçülerinize uygun bedeni seçmelisiniz. Eğer bedeninize uygun bir ürün gelmez veya yanlış beden gönderilmiş ise ücretsiz değişim talep edebilirsiniz.